luni, 8 noiembrie 2010

Idei de cadouri



Zilele trecute m-am indragostit de o cutie de cadouri pe care a creat-o Meda. Doar privind pozele am simtit ca a venit Craciunul deja! M-a facut sa ma gandesc la sarbatori si la cadouri. Luna decembrie e preferata mea pentru primesc cadouri in fiecare saptamana (e si ziua mea atunci, plus Mos Nicolae, Craciunul). Totusi, imi place si sa ofer cadouri (in limita bugetului disponibil, din pacate). Asa ca, anul acesta vreau sa ma gandesc din timp la cadouri si sa le cumpar pe rand ca sa nu mai cheltuiesc toata prima de Craciun (asta daca mai primim ceva in plus de sarbatori ).

Cu gandul la cutii decorate am descoperit site-ul Cufere bijuterii si, avand in vedere ca imi plac lucrurile handmade, am navigat cu placere pe site. Am gasit cutii de bijuterii superbe, suporturi si tavi, felicitari, pusculite, etc . Toate sunt decorate prin tehnica servetelului si arata minunat.

As vrea un cufar pentru bijuteriile mele dar am deja prea multe. Daca mai aveam blog le puteam vinde dar pentru mine s-a incheiat perioada aceea de mult timp. Totusi, stiu pe cineva care va fi incantata de un astfel de cadou. Asa ca am bifat usor un cadou de pe lista mea :)) Acum urmeaza partea cea mai grea : sa aleg un singur cufar! Chiar e greu avand in vedere ca imi plac toate !


'N'joy!

http://www.culoriminunate.ro/

2 comentarii:

  1. Intradevar este foarte frumoasa luna decembrie iar aceste cutiute fix la acea perioada te face sa te gandesti.
    Este frumos sa le facem noi, handmade.

    RăspundețiȘtergere